poniedziałek, 11 lipca 2016

moje pomidory...

   Tegoroczne ulepszenia,nowe nasiona i własne sadzonki zaowocowały świetnymi wynikami.
   W tym roku w tunelu,inspekcie,w gruncie i w donicach mam ponad 100szt. pomidorów.Na dzień dzisiejszy niektóre są bardzo duże i pięknie zawiązały.Niektóre są mniejsze,ale mają dużo kwiatu.Może są późniejsze i będą aż do przymrozków.
   Tunel
                             Healt Kick,pomidor dobry do suszenia.


                                                 Marianas Peace


                  Arkansas Marvel,pomidorek żółto pomarańczowy.


                                                        Aussie


                                                 Gregorias Altai

W gruncie pomidorki niektóre są nawet ładniejsze jak w tunelu.Mniej je przypiekły niedawne upały.


                                                 Gregorias Altai


                                                     Gogosha

                            Pineaple Green,pomidorek zielonkawy.


                               Great White,pomidorek jasno żółty.


                                                 PrudensPurple


                                  Opalka,pomidorek na koncentrat.


                                     Stupice,mój pierwszy kolorek.

W inspekcie popełniłam błąd.Za bardzo zagęściłam nasadzenia i nie będzie dużych zbiorów.


                                                  Sevryuga


    Great White

    Prudens Purple

I kilka koktajlówek.Zachwycają mnie różnorodne kształty.      

   



Jestem bardzo zadowolona z moich pomidorków.Ochrona jest tylko z naturalnych oprysków.Nawoźę gnojówką z pokrzywy i raz sypnęłam nawóz wieloskładnikowy z przewagą wapna.Czekam teraz z niecierpliwością na pierwsze zbiory.Oj będzie pomidorowo w tym roku.Chociaż i inne warzywa obrodziły.O tym jednak innym razem.Dziś bohaterem był pomidor.

3 komentarze:

  1. Mmmm... Jak pysznie... Uwielbiam pomidory...

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja tak sobie,ale lubię jak pięknie rosną.No i czego nie robi się dla rodziny.Uwielbiają,Julka też.Biegnie do koktajlówek i woła:dzidzi mniam-małe pomidorki.I wcina.

    OdpowiedzUsuń