wtorek, 6 stycznia 2015

kocham cię...

   Mam ci ja córkę w wieku przejściowym.No cóż wielkimi krokami zbliża się nieubłaganie dzień 13-tych urodzin.Zmienia się panna,oj zmienia.Znika w swoim pokoju,więcej na facebooku przebywa.Zapomnij matka o grach planszowych,karcianych czy inszych.No cóż mam nadzieję,że młodsza Julcia przejmie trochę z zapału jaki Wercia miała do gier wszelakich.Na razie mam spokój,choć nie powiem żeby mnie cieszył.
   Kłóci się to moje pannisko jak talala.Ja A-ona B,ja w tę-ona  wewtę.No cóż jakoś musimy przeżyć burzę hormonów,bunt nastolatki i głupoty wszelakie imające się panny w oślim wieku.
   I tylko pociesza mnie ta radość w głosie i oczach jak przybiega do mnie ni z tego i owego.Daje po pysku buziakiem i woła
                          "Kocham cię mamo!" 
Odwraca się na pięcie i ucieka do własnych spraw.
Wtedy wszelkie "ale" chowa się do szafy i zostaje jak do tej pory było: kochające się dwie dziewczyny.Bo przecież tego nikt nie zmieni.Nawet morze kłótni.

4 komentarze:

  1. Śliczną masz córkę, lubię ten typ urody.

    Mam ci ja siostrzeńca w wieku przejściowym. No cóż, w grudniu skończył 13 lat. Zmienił się chłopak, oj zmienił. Nie to, że tak z dnia na dzień, zmieniał się przez cały ubiegły rok i zrobił się taki, że bez kija nie podchodź, a ciocia nie jest już najważniejszą (po mamie i babci) osobą na świecie, u której każdy weekend, ferie czy wakacje (całość lub część) spędzał, a nawet od czasu do czasu pomieszkiwał, bo o 5 minut do szkoły bliżej miał.

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak jak bez kija nie podchodź to przykro jak był taki przylepa.Zmieniają się dzieciaki jak wchodzą w ośli wiek.Morze cierpliwości i zawsze otwarte drzwi to może sposób żeby kiedyś jak już im przejdzie wróciły.Mnie pociesza to co Wera mówi:nawet jak się kłócimy to i tak jesteś najlepszą mamą na świecie.
    Nic się nie zmienia,mimo różnicy zdań i innej perspektywy.Nadal miłość rządzi!!!
    Dzięki za komplement.Przekażę Werci.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam nadzieję, że mu przejdzie. Najprawdopodobniej na młodszą siostrę, bo różnica wieku miedzy nimi taka, że jak mu przejdzie, to u niej się zacznie, ale i tak ich kocham jak swoje własne, a jak kocham, to przeczekam, choć czasem przykro będzie.

    OdpowiedzUsuń