środa, 30 lipca 2014

rabata z daliami i inne zakątki...



   Dalie mam w tym roku od dobrych ekotopikowych dusz.Urosły ogromne i niestety z braku czasu nie zdążyłam podeprzeć kołkami i się były położyły.Trudno,nauczka na przyszłość :posadziłaś-wbij od razu kołek,przywiążesz później.Poza daliami dostałam jeszcze kanny.Niestety jak robiłam zdjęcia to jeszcze nie kwitły.Za to wczoraj widziałam,że kwitną.Jak się zmobilizuję to dam znać.
Na początku dalie:


Róże z nagietkami są na samym końcu rabaty,za nimi już tylko bukszpan:

 Nowy tegoroczny nabytek,który mnie zachwyca swoim wyglądem,bez koralowy.Rośnie jak zwariowany:
 Nasionka aksamitki dostałam od dobrej duszy eko i są cudne!
 Ta zbitka roślinek chowa się pomiędzy dużymi kwiatami.Żeby ją zobaczyć to trzeba się dobrze pokuć o berberysa,są tam róże miniaturki,budleja dawida i gipsówka:
 Tutaj cienisty zakątek z hortensjami,funkiami,miodunką pstrą.Na drugim zdjęciu ta czerwona plama kwiatów to pysznogłówka(pachnie bosko,jak bergamotka):


 Tutaj mocno słoneczny zakątek.Zdjęcie zrobione z tyłu rabaty.Na rabacie róże,peonie,miodunka,jakieś goździczki:
 Inne ujęcie nagietków ,tym razem z ziołownika:

1 komentarz: